Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 25 maj 2015

Av Annelie - 25 maj 2015 12:29

I helgen har vi haft träningshelg på hundklubben. Tyvärr kunde jag bara vara med på lördagsförmiddagen... Har haft migrän till och från sedan i torsdags, så jag var bara med en stund. 


                                 



I går, söndag, kunde jag inte vara med eftersom vi åkte till Söderköping på agilitytävling. Tyvärr vaknade jag och kände mej inte helt ok... Tänkte att det nog skulle gå över, men dess värre blev det inte bättre... Så efter två av fyra lopp, där jag känt mej alldeles matt i armar och ben, och där min hjärna inte fungerade alls, åkte vi hem istället... Jag sov nästan hela vägen hem i bilen (nej, jag körde inte...) och när vi väl kom hem sov jag ytterligare två timmar... Framåt kvällen gick vi ut i trädgården och njöt av det underbara vädret! 

                                 


Idag har faktiskt stannat hemma från jobbet, för att kurera mej själv. Kommer ta det lugnt hela dagen, och ikväll kommer jag åka ut till klubben och träna lite rallylydnad.


Hoppas ni haft en bra helg!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards