Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 4 april 2013

Av Annelie - 4 april 2013 19:07

Snart tröttnar ni väl på alla busbilder... Men här kommer lite fler...!   

 



Idag har Wille varit hos oss några timmar medan hans matte o husse var i skolan o på jobbet. O då blir det ju alltid massor med bus!!!

 

 


           


Wille samlar ihop så mycket leksaker som han bara kan!   

 



   

Det är så bra att vi får lite hundbesök ibland, så att Soya kan bita på sina tuggben! Vilket hon aldrig gör annars.... Men när nån kompis tar dem så vill hon helt plötsligt ha dem....

 

 



På eftermiddagen innan vi skulle skjutsa hem Wille, åkte Cajsa o jag ut med hundarna till hundklubben o lät dem springa av sej lite överskottsenergi, hur det nu kunde finnas nån energi kvar....

 

       



   

   Två godissugna små munnar!






 

Best friends!   







 

Innan vi skjutsade hem Wille stannade Cajsa o jag på Pressbyrån o köpte varsin glass... O då hade vi två glassugna hundar i bilen!






 

I kväll när jag kom ut på altanen hade Soya fastnat i påskriset...    Jag hade ställt ner vasen på golvet, o det är ju klart att det trasslade in sej i hennes päls när hon gick förbi... Hon såg lite besvärad ut.... O det är väl inte så konstigt, kan inte va kul med allt påskris i pälsen!



Idag är jag supertrött efter tre dagar med halvtidsjobb, så jag ska lägga mej tidigt!!!! Så jag orkar med morgondagen oxå innan det blir helg!


Ha det så bra! 


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards