Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 1 april 2013

Av Annelie - 1 april 2013 16:35

Har varit ute o njutit av solen o den sköna våren! Cajsa, Soya och jag åkte till Norra Vi o stannade vid badplatsen o lekte lite med Soya på isen. Självklart hade jag kameran med mej! ;)

 

Det var soligt men blåsigt!




 

Vackra Ribbingshof.



  

Norra Vi kyrka från bryggan.



     

 



Världens finaste tjejer! <3




           


När vi lekt klart o började frysa åkte vi till Österbymo. Första stoppet blev hos syrran för att kolla på deras nya kök! Superfint!!! Vill oxå ha!!!!


Därefter åkte vi en sväng till pappa, som satt ute på baksidan o solade. Så där blev vi sittande en stund o njöt av värmen mot väggen.


Cajsa fångade ett vårtecken från bilfönstret på hemvägen. Det finns hopp om vår o värme!


Nu sitter jag här med datorn framför tv´n o tittar på SM-slutspelsmatchen mellan LHC o SAIK. Ser inte jättebra ut hittills för LCH, som jag hejar på, men matchen är ju inte slut än!!!


Ha en bra dag!

    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards