Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 8 november 2013

Av Annelie - 8 november 2013 21:24

Helt plötsligt är vi helt ensamma hemma, hundarna och jag... Chrille är i Jönköping och tittar på Olle, som spelar hockeycup där. Han skulle egentligen komma hem för att åka i morgon igen.. Men han ringde och frågade förut om jag skulle följa med honom i morgon, och när jag sa jag nog skulle stanna hemma, så tog han in på ett hotell och sover kvar där... Petter är ute och äter med kompisarna och Cajsa är hos sina kompisar. Så här sitter vi, hundarna och jag... Slötittar lite på tv, och kommer nog snart lägga mej och sova... 


 

Bea har två Ikea-råttor, som hon älskar... Och dom vill hon nästan alltid leka med! 






 

Soya, däremot tar det lugnt denna fredagskväll!






 

Unga fröken Bus har proppat in båda råttorna i munnen. 




 

Ja, vad ska man säga...? 




I morgon kommer jag nog att städa lite, träna hundarna och tvätta lite kläder. 


Ha en bra kväll!



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards