Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 19 november 2013

Av Annelie - 19 november 2013 14:12

Nu var det ett tag sedan jag bloggade... Datorn som jag brukar använda, den som jag lägger in foton på har liksom inte varit helt samarbetsvillig senaste veckan... Så nu har jag lagt in foton o på vår andra dator, som har en skärm som inte är så väldans bra... Så jag kan inte se om fotona är bra eller suddiga... Så ni får ha överseende med det! 


I lördags förmiddag var vi några som tränade rally och agility. Vi hade som vanligt väldigt kul och jag var himla nöjd med båda mina hundar!!! Framför allt Soya som gick så tätt och fint i fot och som satte sej rakt vid min sida! Det är kul när man ser att träning ger resultat.

                           



I söndags spenderade vi en hel del tid i ishallen, eftesom båda Olle och Petter spelade hemma.

   

Olle i en närkamp.




Igår var jag hemma hos Malin, som just skaffat en liten yorkie-valp!!! Winnie är så underbart söt o liten!!!

         



Idag är det tråkväder igen, men det sägs att det ska komma snö om ett par dagar! Det hoppas jag verkligen, o att det blir lite minusgrader... Det blir ju lixom lite renare på golvet då...


Ha en bra dag!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards