Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 8 september 2012

Av Annelie - 8 september 2012 14:20

Idag har vi tävlat här i Tranås! I hopploppet funkade det mesta bra, förutom att Soya inte gillar platten... Hon tvekade inne i den, och efteråt var hon tvungen att stanna o skaka av sej fukten som fanns inne i tunneln... Vi nollade i loppet o fick bara 8 tidsfel! Och hade hon inte strulat i platten tror jag vi hade klarat oss inom referenstiden! 

 

I agilityloppet gick det ännu bättre fram till slutet av loppet, där det låg en tunnel just utanför sekretariattältet... Jag var säker på att hon sprang in i tunneln, och fortsatte springa mot slutet av tunneln, men när jag tittade bakåt såg jag hur Soya var framme hos min träningskompis Carina, som var speaker...(alltså hade hon struntat i tunneln...) Men när jag ropade på henne kom hon tillbaka o sprang jättefort de sista tre hindrena! Vi fick 5 fel för hennes lilla utflykt o ca 10 i tidsfel! Och hade hon inte besökt damerna i tältet hade hon nog klarat även denna refernstiden! Så jag är väldigt nöjd med vår dag!!!

 

Bjuder på en liten film från första loppet!

 


 

 


Susanne, William (som börjat på nybörjarkursen i agility), Harald o Dissy kom o tittade. Så efter våra lopp gick vi ner till fotbollsplanen o lät tjejerna leka! Så nu är Soya enormt trött, o kommer nog sova resten av eftermiddagen!

 

 

Nu ska jag vila mej en stund, sen blir det nog en bra bok på altanen!

 

Ha en bra helg!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards