Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 4 september 2012

Av Annelie - 4 september 2012 22:04

Ja, nu äntligen får jag lite tid över för att blogga o sitta vid datorn en stund! 

 

Helgen i Stockholm var helt perfekt!! Fast vädret var ju inte det bästa... inte i lördags ialla fall...

 

 
Malin o Cajsa laddar inför starten i tjejmilen! Tyvärr kunde varken Carina eller jag vara med o springa, pga halsont o ballonghuvud!!! Men vi var med som hejande publik o det var minst lika kul! 

 


 
Den norska segrarinnan!



 
Tvåa kom Isabellah Andersson!!!


 
Kunde inte låta bli att fota den söta hunden som låg på andra sidan gatan o tittade på alla som sprang förbi!!! 

 

 


 
Trötta, nöjda o glada tjejer efter målgången!



 
Vi var lite oroliga för om tjejerna skulle få gå in på lyxiga Hilton-hotellet med dessa skor... Men det gick bra, ingen stoppade dem. Ja, jag tror inte jag bott på nåt lyxigare hotell innan... Servicen var på topp! När vi checkade in lämnade vi bara bilnycklarna till en man som körde in bilarna i hotellets garage åt oss. Sen kom en man upp med våra väskor på en vagn till rummet.  Hotellfrukosten var oxå perfekt! Det gick runt personal o serverade kaffe, te o juice vid borden! Det är inget jag upplevt på de hotell som vi brukar bo på! 

 


 
På väg ut på stan för att äta middag på kvällen!!! (Chrille gick lite efter o pratade i mobilen! )

 

Söndagen spenderade vi på stan bland affärerna! Handlade inte så mycket men det är ju kul att gå o titta på allt fint!

 

Nu är vi tillbaka i vardagen igen! Men snart är det helg igen, o då är det dax för agilitytävling här i Tranås. Soya o jag startar tidigt på morgonen, sen på eftermiddagen ska jag sitta som funktionär under klass 2 loppen! 

 

Nu är det nog dax att sluta mina blå så jag orkar komma upp tidigt i morgon bitti!!!

 

Ha en god natt!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards