Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 27 juni 2012

Av Annelie - 27 juni 2012 23:19

Ja, idag har det varit KM i agility... Jag hade inte de bästa förutsättningarna eftersom jag hade lite migrän igår... jobbade ett par timmar idag innan jag blev tvungen att åka hem o sova... Så jag sov och sov innan det var dax att åka till hundklubben och tävla... Men skallen kändes ganska ok, så jag kan väl inte skylla på det!

 

KM gick iaf bra i första loppet... Vi kom faktiskt tvåa i agilityloppet!!! Men eftersom båda loppen räknas ihop, och Soya var som en sölkorv i hopploppet... och vi blev diskade till slut...så fick vi ingen framskjuten placering... Men det gör inget! Är glad för att det gick så bra i första loppet!!!

 

       
Segrarna för dagen, Ida och Tuva, Pernilla och Smilla och Rebecka och Freja!



 


Nähä, nu är det sovdax, men ska kolla straffarna på fotbollen först!

 

Må så gott! 

Av Annelie - 27 juni 2012 06:35

Idag har vi haft två lyckliga och glada barn... För det första kom Olles longboard som han beställt på nätet!!! Och för det andra fick Cajsa prova att köra lite bil för första gången!!!

 

 
Olle var naturligtvis tvungen att ge sej ut och åka direkt! Så Cajsa och Soya följde med honom en sväng. 

 

 

 
Tjejerna på väg hem från promenaden.



 
Lite åkande på vår gata oxå!


 
Cajsa har hoppat in i bilen, eftersom vi ska ut och åka en sväng.



 
Det blir svettigt att åka...



 
Vi åkte en sväng mot Romanäs, som ligger oerhört fint vid sjön Sommen. Just nu tror jag inte att lokalerna används, men förr vet jag att det var ett behandlingshem för alkoholister. 


 
Stort är det iaf, och jag och Cajsa hade lite teorier om att det nog spökar här...



 
Sen for vi till ett industriområde där Cajsa fick ta över ratten. Olle är livrädd... 


 
Men hon fixade det jättebra, och snart ska hon börja på körskolan. 



 
Olle passade på att köra lite longboard oxå medan Cajsa tränade på start och stopp...


  
Det blev några skrapsår oxå... Men det hör väl till innan man lärt sej...


Idag ska jag snart åka till jobbet och sen i eftermiddag är det KM i agility på klubben. Soya känns inte speciellt taggad, nu efter löpet... Men det blir som det blir... Har inte tränat på länge så hon kanske överraskar och är jättesugen!!! Tar Chrille med som fotograf... och hoppas på uppehåll så han kan fota lite...

Ha en bra dag gott folk!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards