Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 2 juni 2012

Av Annelie - 2 juni 2012 23:34

Idag fick vi med oss Cajsa till Vadstena för agilitytävling. (Vi lockade med lite shopping i Linköping oxå...) Vi kom till hundklubben ca en timme innan start, vilket var precis lagom! Carina och Focus var redan där, så vi parkerade våra stolar intill dem.


Bjuder på en liten film, från båda loppen...


 S


Är väldigt nöjd med båda loppen!  Soya sprang fortare än hon någonsin gjort på tävling, fast slalomet var ju en flopp i båda loppen... och i sista missade jag vägen och förstörde allt... hade jag inte gjort det kanske vi inte åkt på tidsfel... Men så är det och nu kan jag ju inte ändra det... 


Vi placerade oss på 14:e plats i hoppklassen med 31 startande!!! Vi fick ca 12 sek i tidsfel... I agilityklassen placerade vi oss på en 9:e plats... Även där med ca 12 sek i tidsfel... Men vad gör det? Vi gick ju banan felfritt iaf!


   
Soya och Focus är båda bra på att tigga... och det ger ju resultat oxå...! ;)


 
Soya belönas med köttbullar efter första loppet! Mums!
 

Det blåste en hel del där uppe på Östgöta-schlätta... Så Cajsa var glad över filten vi tog med oss!



     
Focus favoritbelöning är skinkost!!!


Efter tävlingen åkte vi till Ljungsbro och köpte lite för mycket godis...



Därefter blev det Arken zoo och sedan ikanohuset... Åt på Ikea, o handlade lite där, sedan gick Cajsa och jag till Lindex!


Nu ikväll är jag trött och ska alldeles straxt lägga mej och sova, så jag orkar med morgondagen!


Må så gott! 


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards