Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Annelie - 21 augusti 2011 18:16

Idag åkte vi till Norrköping för lite utställning igen.  Det var sammanlagt 24 beardiesar, och det var kul att sitta och titta på dem alla. Soya var lite ofokuserad inne i ringen, när vi sprang luktade hon i gräset och vände sej om för att kolla bakåt osv... Men annars gick det bra. Hon fick very good med följande kritik:


Bra huvud, korrekt bett, välplacerade ögon, välansatta öron, bra rygglinje, välansatt svans, tillräcklig vinkling, bra bröstkorg, korrekt benstomme o tassar, kunde önska mer underull, rörelserna ska vara mer flytande o effektiva, korrekt täckpäls.


Det där med hennes rörelser får jag nog ta på mej, eftersom jag nog sprang lite för sakta med henne... 

         
Vi har haft en väldans bra dag, men väldigt fint väder! Inte för varmt och inte för kallt...

När vi kom hem från Norrköping gick Soya och jag en sväng i skogen innan det var dax för j-20 och deras första träningsmatch för denna säsongen. De mötte Nyköping och förlorade oturligt med 4-3.

Nu har jag tänkt att jag inte ska göra nåt annat än bara slappa! Ska även försöka komma i säng tidigt i kväll och då även somna tidigt... Det blir så jobbigt i morgon bitti annars...

Hoppas ni haft en bra helg! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards