Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Annelie - 19 mars 2011 21:59


Just nu varierar vädret ganska friskt... Ena dagen +5, andra -2 och snö och nästa +10! Har varit så glad och nöjd när snön smält bort på många ställen, men vad händer? Jo, himlen öppnar sej en natt och det faller mer snö än det gjort på hela vintern... Men nu finns det hopp om vår igen, eftersom det varit många plusgrader idag! Det är väldigt vackert ute med all snö och sol, men det hjälps inte; jag vill ha vår nu!!!


        


Cajsa har plåtat lite bilder, som jag lånar... Slänger med en bild på mysfisen oxå...

   Så här älskar hon att ligga, och då ska man helst komma och klia henne på magen!


Idag har hon faktiskt inte haltat alls mycket! Skönt! Men igår kväll var hon helt plötsligt halt på baktassarna! Smörjde henne med salva på trampdynorna, om det är dom som gör ont efter att hon gått på salt och grus! Det var iaf skönt att kunna gå utan att hon har det jobbigt!


Idag har Chrille och Olle varit i Nässjö och spelat Höglandscupen. Cajsa har varit och klättrat på klätterväggen tillsammans med sina bandykompisar och Petter o jag har varit hemma. Men ikväll åkte Petter, Cajsa, Soya och jag till Österbymo och pappa. Soya vet precis vilken dörr vi ska till när vi kommer dit. (Där pappa bor finns det många likadana hus men det är inget problem för henne.) När pappa öppnat dörren, hälsade hon inte alls på honom utan smet rakt in i köket och ställde sej vid kylskåpet... Där väntade hon tills pappa tog fram en köttbulle och gav henne! Syrrans hundar gör likadant... Sådana vanor etablerar sej fort! ;0)


Nu ska jag nog lägga mej och sova, eller kanske ta fram boken jag läser!


Hoppas ni haft en bra lördag!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards