Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Annelie - 14 mars 2011 06:51


Ännu en ny vecka står för dörren, och jag känner mej aaaaaningens trött...! Helgen som gått var händelserik, och fantastiskt rolig!


I lördags åkte jag, tillsammans med mina jobbarkompisar och min syrra (som jag så lägligt köpt en biljett till i födelsedagspresent), till Norrköping för att titta på Mia Skäringers föreställning. Den var helt underbart rolig, fast oxå mycket allvar i den... Man skrattade och grät om vartannat! Därefter kollade jag på melodifestivalen med Chrille och Olle hemma i soffan. Cajsa var på födelesdagsfest och Petter på klassfest! Framåt småtimmarna kröp jag i säng och sov ända till klockan 5 (!) på söndagsmorgonen... Olle och hans lag skulle på cup i Linköping, och hade samling klockan kvart över 6... Han gå en liten sväng med Soya på morgonen, sen skötte Petter och Cajsa om henne under hela dagen! (Tack!) 

I linköping gick det väldigt bra! Killarna vann alla sina matcher och tog hem cupsegern. Så det var trötta killar som satt i baksätet hem! (Olles kompis Albin åkte med oss hem). Och jag tror även att alla föräldrar var lite trötta oxå... 

   Olle


   Otto, som bara släppte in 3 mål på hela dagen!


   Ett glatt gäng!!!


   Olle är stolt, med pokalen de fick!!!


Nu springer visst klockan i väg och jag måste väcka Olle, fixa frukost, äta och sen själv åka till jobbet! Ska till frissan i eftermiddag och det känns väldigt skönt!!!


Ha en bra dag!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards