Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 15 juli 2015

Av Annelie - 15 juli 2015 00:12

Idag (eller igår... ser att klockan passerat midnatt...) har Vera haft sin första födelsedag! Världens bästa Vera har fått fira pizzakanter och glass! 

 



Trots att jag har semester tycker jag inte att jag får nåt gjort... Hade tänkt uppdatera bloggen jätteofta, men det blir liksom inte av.. Så därför kommer detta inlägget bli ganska fotorikt...


Häromdagen åkte Lena, Cajsa, hundarna och jag ut i skogen och plockade lite blåbär. Hundarna är så roliga, för de brukar få hoppa upp på stenar i skogen och få godis. Men ibland hoppar de upp på stenarna utan att vi säger till dem... Så denna dagen var det ett fasligt stenhoppande!

                                 





Idag har vi varit hos Josefin och fotat när hon vallar med sina hundar. Bea fick oxå prova lite. I början var hon sugen på att leka med dem, men efter ett tag lyckades Josefin få henne lite lugnare och hon kunde fokusera lite mer.

                                                       


Efter vallningen gick vi ner till ån där hundarna fick svalka av sej lite.


             


Nu är det dax för bingen. Hoppas ni haft en bra dag!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards