Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 19 april 2015

Av Annelie - 19 april 2015 21:21

I fredags kväll åkte Cajsa o jag ut för att lägga spår till Vera i skogen. Tyvärr gick det inget vidare, så vi gjorde om det på lördagskvällen. 


Men innan vi åkte till skogen igen, fick Soya hoppa upp på trimbordet för lite pälsvård. Men då gav hon mej sin allra ledsnaste blick, eftersom hon inte gillar att bli borstad... Då gjorde jag nåt som jag tänkt på länge... Jag tog fram saxen! Så efter en lång stund kunde jag visa upp vår nyfriserade lilla prinsessa för övriga familjen. Hon är fortfarande ganska fult klippt, men jag kommer nog fixa med henne varje dag tills jag är nöjd! Men man kan ju verkligen säga att hon ser ut som en helt annan hund! 


Idag åkte vi till hundklubben vid halv tio på morgonen. Chrille, Cajsa, Soya och Vera skulle vara med på klubbens hundpromenad! Bea och jag hade handlingskurs igen. 


 

Efter promenaden kom Sickan o Lena ner o tittade på oss. 




 

Loka, som jag tror är ca 10 år, är kursens äldsta hund. Dock är hon nog den busigaste! Hon hittade en keps som hon lekte med ett tag! 





             

Guzzie.




 

Tilja.




 

Cajsa och Vera kom oxå och tittade.







 

Freja.





 

Loka.




 

En trött Bea.





 

Coolast och sötast var idag, Sandra och Guzzie! Guzzie satt i en ryggsäck på Sandras mage, med simglasögon! 




     





Efter lite vila, åkte Cajsa, hundarna och jag ut till Ann och Nusse i sommarstugan. 

 

Soya i sin nya frisyr, vill alltid gå in o kolla om Nusse lämnat nån mat framme åt henne! 





 

Det är så skönt att alla fyra hundarna kan springa lösa och leka.





 

Nusse.




     

Soyas favorit är och har alltid varit Ann! 





 

Vera.



Nu är det dax att komma i säng. I morgon börjar jag kl. 7.00. 


Hoppas ni haft en skön helg!



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards