Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 8 oktober 2014

Av Annelie - 8 oktober 2014 19:05

Idag slutade jag kl. 13, o skulle egentligen åkt till syrran för att låta Vera träffa deras hundar. Men tyvärr var båda Carina o Zigge (basseten) krassliga, så vi  åkte ut på en liten utflykt med hundarna istället, Cajsa o jag. Eftersom vi inte kollat vad Vera tycker om att bada i sjön, åkte vi till Torpön. Det var självklart väldigt vackert där med alla fina höstfärger på träden! 


Till att börja med fick beardiesflickorna sitta o vänta medan Vera fick kolla in vattnet själv. 

     


Därefter var det nån som kastade sej ner i vattnet direkt, ja Bea... Soya drack lite, som vanligt. Vera däremot kom ut till mej på en sten där jag stod o fotade... Där blev hon lite för modig o ramlade ner i vattnet... Jag blev jätterädd att hon skulle simma utåt, men det gjorde hon inte utan kom till mej så jag kunde hjälpa henne upp. 


                       


Nu har Vera fått en alldeles egen blogg! Gå gärna in o titta: www.pulinvera.wordpress.com


Snart är det Bonde söker fru, o jag har tänkt bänka mej framför tv´n, tända en brasa o dricka en kopp te. Har egentligen agilityträning ikväll, men känner mej lite frusen så jag stannade hemma. På söndag ska vi på kurs för Ulrika Pettersson, som även hon har en puli. Så vi vilar oss tills dess, Bea o jag! 


Ha en bra kväll!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards