Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 23 april 2012

Av Annelie - 23 april 2012 19:30

Ja, måndagen kommer antingen man vill eller ej... Idag har jag jobbat mellan 8:30 och 19:00... Så nu är jag väldigt trött och kommer inte göra nåt annat än att sitta i sängen och titta på tv, eller läsa en bra bok! 


Igår åkte Petter, Soya och jag till Österbymo och min pappa. Soya är så rolig när vi parkerar bilen vid parkeringen hos pappa. Han bor en liten bit bort från parkeringen och det ligger flera likadan hus jämte varandra. Soya brukar ta ett glatt skutt ut från bilen och springa raka vägen till pappas dörr. När han öppnat hälsar hon inte på honom utan springer raka vägen till kylskåpet och väntar där tills han tagit fram korv, leverpastej eller nåt annat gott! När det är uppätet dröjer det inte sån länge innan hon börjar gnälla, eftersom vi brukar åka till syrran efter besöket hos pappa, och där får Soya leka med deras hundar... Antagligen tycker hon att vi ska åka till dem direkt...


Hon fick åka och leka med Zigge och Akke igår oxå. Och medan hon var där åkte Petter, pappa och jag ut och åkte i bilen en sväng. Hittade många fina ängar med blå- och vitsippor.

     


Nu ska jag försöka få tyst på Chrille och Olle, som spelar en massa dålig musik på sina telefoner... Är ganska trött i huvudet och öronen efter en heldag på förskolan...



Hoppas dagen varit bra! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards