Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Annelie - 19 januari 2012 21:18

Igår och idag har jag lidit av huvudvärk, men nu känns det helt ok o jag tror att skallvärken har lugnat sej... Har kunnat jobba, men känner att jag inte är på topp när migränen knackar på! Kan av nån  konstig anledning "trycka" bort mycket av smärtan på jobbet, men så fort jag kliver ut från gården kommer värken över mej direkt och jag måste hem och sova en stund... 


Ikväll har Soya, Olle och jag åkt till Ann och Nusse och lekt en stund på deras trädgård. Det har varit så himla halt idag ute att man knappt kunna promenera, så då fick de springa av sej tillsammans en stund istället!


På lördag följer Soya och jag med Rebecka och Freja till tävlingen i Linköping för att heja på och serva tävlingsekipaget.  Filmar kanske lite oxå....




Trots att jag är ledsen att vi inte fick vara med, så ska det blir skönt att bara vara med och titta utan att vara nervösa!


Nä , nu ska jag ta fram boken jag läser och lägga mej en stund innan det är sovdax!


Ha en bra fredag!
  


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards