Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Annelie - 15 januari 2012 19:18

Ja, nu är det väl dax för att fixa till en ny header här... Hmm... ska be Cajsa hjälpa mej med det någon dag...! 


Helgen har som vanligt passerat fort... Fattar inte, men tiden bara flyger iväg och det känns som om jag inte riktigt hinner med!


I fredags var Ann och jag bjudna på vinkväll hos vår jobbarkompis Lotta! Vi hade väldigt kul och skrattade mycket!  Och givetvis drack vi en hel del vin, vilken kändes lite i huvudet i går morse... (fast det släppte framåt förmiddagen, som tur var...)
 
Lotta och Ann i köket.



   
Vi fick en underbart god paj!


Igår skjutsade Chrille ut Soya och mej till Malingskog, där vi skulle träffa Sanna och Wille. (Wille är en 6 månaders aussie). Hundarna lekte medan vi gick en sväng i skogen. Därefter promenerade Soya och jag hem.


Idag har vi haft årets första inomhusträning i Boxholm. Det var väldigt kul, eftersom Soya hade världens tempo!!!  Hon tog slalomet i hög fart! Hoppas, hoppas tempot håller i sej fram till lördag när vi ska ställa upp i vår första officiella tävling! Rebecka och Freja ska oxå med och vi får hjälpa varandra med tips och ideér.


Nu sitter jag här framför Tv´n och Sverige ska just spela handboll mot Makedonien i EM. Håller tummarna för de gul-blå killarna!



Hoppas ni haft en bra helg!  


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Skapa flashcards