Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 1 september 2011

Av Annelie - 1 september 2011 20:25

Igår var det  dax för agilityträning igen. Soya hade ett helt annat tempo än i söndags! Visserligen kan det bero på att jag hade med falukorv som belöning, och det sätter ju oftast fart på henne... Efter träningen lekte hon med de andra hundarna, men den hon retar  mest är franska bulldogen Coco. Nästa vecka måste jag försöka komma ihåg att ta med kameran så jag kan filma dem. De ser så roliga ut tillsammans.


När jag kom hem från jobbet tog jag tag i gräsklippningen... Det var nästan dax att ta fram lien, men med lite envishet löste det sej. Lite senare kom min pappa hit och jag klippte av honom håret. Då satte Cajsa och Malin (syrrans dotter som bor här denna veckan) igång med lite bakning och vi njöt av det innan pappa åkte hem.


   Pappa och Malin hjälps åt att plasta in en bok.




   Bakningsresultatet blev underbart!



    Så nu är man lite lagom mätt och go... Ska snart ut och gå en sväng med Soya innan jag kryper till kojs.


Ha en bra kväll! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards