Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 24 mars 2014

Av Annelie - 24 mars 2014 22:28

I fredags åkte Chrille, Olle, hundarna och jag till Ljungby, eftersom Olle o hans lag skulle spela hockey-cup där. Chrille, hundarna och jag hade beställt ett rum på ett hotell mitt i stan. Soya gick rakt in i rummet och la sej tillrätta som om hon inte gjort annat än bott på hotell... Men för Bea tog det lite längre tid att komma till ro. Hon gick omkring och grät och visste inte riktigt var hon ville sova... Men till slut lugnade hon sej. 


I söndags mellan två matcher passade vi på att åka till hundarnas farmor Pernilla i Lidhult och därefter åkte vi till Beas mormor Inger där vi fikade och pratade en lång stund. 


 

Bea njuter i hotellsängen!






 

Olle.





 

Far och dotter! 




 

Soya.





 

Kotten, Keno och Teddy kollar om Bea luktar nåt gott!




 

Bonus.






   

Phille.





   

Soyas galna pappa Teddy!




 

Soya.





 

Bea.




   

Rebus.




   

Soya och Bea.





 

Bonus gosar lite med Chrille.





 

Phille ligger ner och dricker, precis som sin dotter.






 

Rebus.






 

Keno.



 

Phille och Soya.





 

Beas mamma Wilma!!!






   

Sally, som förhoppningsvis är dräktig, och kommer få valpar till våren!





 

Grabbarna i Olles lag kom på en hedrande tredjeplats.





 

Olle med medaljen.




 

Medan vi väntade på att killarna skulle bli färdiga i duschen, gick Wiggo en sväng med Soya.



Nu ska jag sova en stund, eftersom jag är supertrött o har tränat agility!


Må så gott!




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards