Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 8 juni 2016

Av Annelie - 8 juni 2016 21:56

Igår kväll åkte Cajsa, Lena, Agnes och jag tillsammans med hundarna till Guldkusten. Det är bra stränder straxt utanför Tranås, där hundarna kan bada. Det är ju inte så många av dem som badar dessvärre.... Bara Bea och lilla Bonny går självmant ner i vattnet... 



 

Bonny.



 

Bea vill ha leksaken för sej själv.





 

Får man godis kan Sickan tänka sej att gå ut en liten bit i vattnet...





   

Vera hittade nåt läskigt på strandkanten... 





     

Den lilla sjöjungfrun....





     

Behöver jag meddela att vi haft en sandstrand här hemma idag....?





               


Ikväll har Pernilla, Angelica och jag tränat agility. Det gick jättebra med Bea och jag ser fram emot morgondagen, då vi ska till Nässjö för sista cuptillfället innan sommaruppehållet!



Nu är det dax att sova! Ha en bra fortsättning på kvällen!





Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Skapa flashcards