Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 24 augusti 2014

Av Annelie - 24 augusti 2014 22:22

Idag har Chrille, Cajsa, hundarna och jag åkt söder ut för att hälsa på Inger och Pernilla. Först mötte vi upp Pernilla vid fotbollsplanen i Lidhult för lite spring och bus. 


 

Jag kan inte garantera att jag har full koll på vem som är vem... Men detta är jag ganska säker på att det är Bonus.




 

Soya, som likt sin pappa, gillar att springa stortrivdes med killarna!






 

Bea, Beas pappa Phille och Soya.





 

Längst bort är Pernillas nyaste tillskott i flocken, Bingo!!! 





 

Soya o Phille.





   

Bonus.





 

Bingo.




         

Soya ser nöjd ut! 





   

Bea tar hand om bollen, som Chrille kastade ut.





     

Charmtrollet Phille.




 

Keno!





 

Bröderna Bus.





 

Soyas pappa Teddy! 



När hundarna var nöjda och vi hade tröttnat på regnet åkte vi hem till Inger och hennes hundar. Gissa om vi smälte när vi fick träffa hennes små Puli-valpar!!! 


 

Jag tror detta är Ella.... 





 

Någon i familjen blev ännu mer förälskad än nån av oss andra! Jag tror att hon gärna hade stoppat ner en lite valp i fickan... 




     

Det är ju bara så mysigt att krypa upp på mamma Esters rygg!




När vi fikat och pratat en lång stund, gick vi ut för att släppa ut killarna i Pernillas bil, och Soya och Bea innan vi startade vår hemresa. Vi gick ner en sväng till sjön oxå, eftersom hundarna gärna ville bli lite mer blöta än de var redan innan... 



 

Beas mamma Wilma! Så fin och underbart gosig!






 

Ester är nyfiken på vilka hundar som finns utanför staketet... 





 

Grabbgänget i vattnet.





 

Keno, tror jag detta är...



 

Bea och Keno. 





 

Bea får en blöt puss av Bingo.





 

Ella, tror jag....




 

Mamma Wilma igen! 



Tack snälla Pernilla och Inger för besöket! Det är alltid lika trevligt att träffa er och alla hundarna! 


Nu är det dax att sluta sina blå, så man kommer upp i morgon bitti! 


Må så gott!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Skapa flashcards