Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 12 augusti 2014

Av Annelie - 12 augusti 2014 22:46

Sally är en charmig och underbar dansk-svensk gårdshund, som bor tillsammans med sin matte Elin, mattes sambo Nils och Nils vorsteh Irma. Tyvärr fungerar inte Sally och Irma ihop inomhus, bara utomhus, och det har nu blivit ohållbart... Så nu kommer Sally snart få flytta till en ny familj, där hon får vara ensamhund! Elin bad mej komma och fota Sally, innan hon åker... Men jag tog med mej Cajsa, som fotar bättre än mej! 


 

Världens bästa Sally!




   

Sally älskar att göra konster och trix!




   

Efter en stund fick Irma komma ut... Hon kom farande som ett skott och spred en enorm glädje omkring sej... Ja, jag erkänner, jag blev lite kär i henne!




         

Soya o Bea är sugna på att gå in i huset o kolla om det finns nåt ätbart...





           

Bea gillade oxå Irma! Hon var så rolig att springa med!!!




   

Eftersom Elin o Nils bor på landet, går det kor i hagarna i närheten... Bea blev ganska rädd o nyfiken på dem... Hon började skälla på dem och då började de springa omkring, vilket gjorde Bea ännu räddare, o samtidigt lite intresserad... Så hon sprang rakt in i kohagen, genom elstängslet, vilket jag inte tror att hon märkte... Sen började hon springa efter korna... Som tur var kom hon snabbt ut ur hagen igen och kunde hoppa in i tryggheten i bilen. 





   


I morgon kväll ska vi åka till Vetlanda för agilitytävling. Det är deras tur att ha hand om agilitycupen! Jag ska se om jag kan få prova banan efter alla har startat, med Bea.


Ha en bra natt!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Skapa flashcards