Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 15 juni 2014

Av Annelie - 15 juni 2014 23:17

Jag förstår inte vart tiden tar vägen! För bara ett kort tag sedan var mina barn små, men nu helt plötsligt har det vuxit upp och blivit fina, underbara vuxna människor!    (Olle har ju visserligen några år kvar till sin student... men snart är vi väl där oxå!)

Ja, igår tog Cajsa studenten! Solen strålade från himmelen, och vinden svalkade oss lite lagom!

           

Vi hade firandet på vår altan och även i vårt lilla partytält. Familjen och ett par av Cajsas kompisar kom och grattade Cajsa. Vi hade beställt mat från Pelargonen, och den var underbart god! (Har mat kvar även idag, som vi njutit av och kommer säkert njuta av i morgon oxå!)



   

På kvällen kom grannarna och fortsatte firandet. Cajsa hann vara med ett tag innan hon skulle iväg på fest med klassen.



     


Idag har vi varit lite trötta eftersom det blev ganska sent inatt... Så jag har sovit i eftermiddag och det gör nog att jag inte kan somna nu...


Petter och jag åkte till kyrkogården ikväll, och sedan vidare till syrran för att hälsa på. Sen när vi kom hem gick vi en långpromenad med hårbollarna!


Nu är det nog dax att sova, så jag orkar upp i morgon bitti!


Hoppas ni haft en bra helg!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Skapa flashcards