Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 7 juni 2014

Av Annelie - 7 juni 2014 10:41

... men nu är jag här igen...

 

Vi har hunnit med både studentbal, tävlingar, lek och en massa annat.

 

En solig kväll kom Sickan hit med matte Lena och Clara. Hundarna lekte som vanligt och eftersom vi hade spolat upp poolen blev det lite bad oxå, fast bara för Bea, eftersom de andra två inte gillar vatten... (mer än till att dricka...)

                       

Det går alltid hett till när Bea och Sickan leker. De biter och gnager på varandra samtidigt som de brottas. Soya gillar ju inte den typen av lek, så hon tittar mest på eller kliver in och bestämmer lite emellanåt.

 

Förra lördagen var det studentbal. Jösses så mycket vackra flickor och pojkar vi fick se! Cajsa var hos min frissa Therese och fixade smink och hår.

      

Cajsas klass.




   Cajas med sin barndomskompis Rebecka!



   

Olle fick åka med i den snygga volvo-caben! Lyckan var stor!




   

Cajsa med sin baldejt Patrick på röda mattan.



Dagen efter balen åkte jag med Pernilla till Söderköping för att titta på klubbkompisarna som tävlade där. Framför allt var jag där för att titta på Olivia, min kusin-dotter, som debuterade på tävling med sin lilla Tilja. De och även de andra från klubben skötte sig riktigt bra och jag tror alla var nöjda när vi åkte hem.


I tisdags åkte vi till Nässjö efter jobbet för deras tur att ha hand om agilitycupen! Det ösregnade och det brukar ju inte vara Soyas favoritväder, men vi nollade (fast fick säkert tidsfel) och kom på en tredjeplats. Det kändes jättebra och jag har sett fram emot vår kvällstävling nästa torsdag här i Tranås. Men så igår när jag gick i skogen skulle jag smsa samtidigt, och såg inte ett litet hål i marken, utan trampade snett i det och stukade foten... Hoppas nu bara att jag kan springa på torsdag!!!


Idag ska vi ut på stan och se på studentkarnevalen! Ska försöka få till några foton på Cajsa...


Ha en bra dag!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Skapa flashcards