Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 30 mars 2014

Av Annelie - 30 mars 2014 09:28

Min förkylning envisas med att ständigt bli sämre... Egentligen är det ju inget att gnälla över, men det är lite trist att hela tiden känna att man inte orkar... 


I fredags eftermiddag åkte Lena, hundarna och jag ut till klubben för att träffa Monika med sin lilla schapendoevalp Tuva. Det skiljer 5 veckor på valparna så jag kan meddela att de hade enormt kul tillsammans!


 

De små satte igång med brottning genast! 





     

Tuva med sin matte Monika.






 

Bea och Soya fick en ny fläta att dra med!






 

Sickan, som nu har träffat mina hundar tre gånger, tycker om att hänga efter dem! Jag vet inte, men kanske att hon känner lite trygghet i deras långa pälsar!






   

Sickan och Bea är riktiga kompisar! 





   

Jag tror att Soya gillar att bli beundrad, men om Sickan försöker röra för mycket vid henne säger hon ifrån. 





   

Sickan med matte Lena.





 

När valparna fått vila en stund blev det bus på nytt!





 

Monikas barnbarn Jonathan blir omkullbrottad av valparna!






     




Igår hade vi ytterligare en dag med fantastiskt fint väder! Och idag verkar det oxå bli skönt! Jag städade altanen igår, så idag ska jag sitta där o läsa en bra bok. Det kommer oxå bli lite träning med hundarna i trädgården, och även pälsvård!


Ha en bra dag i solen!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards