Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 27 mars 2014

Av Annelie - 27 mars 2014 12:54

Igår hade jag ont i halsen och kände mej inte speciellt pigg... Så idag när jag vaknade var jag rejält förkyld, dock utan feber, och mitt huvud kändes som om det var/är fullt av bomull... Så jag kände att det inte var läge att åka till jobbet idag, dels för att jag inte skulle klara av att umgås med 23 barn, som inte alltid viskar... Och så skulle jag ju dessutom smitta dem tillbaka, för det är nog på jobbet jag dragit på mej detta! Så jag är hemma idag och i morgon, o sen hoppas jag att det ger med sej och jag kan fungera någorlunda normalt igen...! 


Trots sjukdom måste ju hundarna komma ut, så jag kollade med Lena om hon vill följa med till hundklubben med lilla Sickan. Och det ville hon! Jag åkte ut lite innan henne, så att mina hundar kunde springa lite först och göra sina behov. När Lena och Sickan kom blev Soya och Bea jätteglada, och började först att leka med varandra... Sen lekte de lite med Sickan. Hon var så nyfiken på dem, och de lät henne lukta och undersöka dem. Soya gillar däremot inte när någon lägger tassen på henne, eller när nån försöker klättra upp på henne, så hon sa ifrån vänligt men betsämt, och Sickan lyssnade på henne. Men Bea lät lilla valpen klättra upp på henne och hon brottades lite försiktigt med henne. 


                                                 


Nu ska jag stänga igen datorn och lägga mej och sova en stund! Fast jag hade hellre gått ut eftersom solen skiner idag! Men ska vila så jag orkar gå på Beas allmänlydnadskurs ikväll! 


Ha en underbar dag!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Skapa flashcards