Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 15 mars 2014

Av Annelie - 15 mars 2014 18:37

Hundarna och jag började morgonen med en promenad i Malingskog. Det var ganska blåsigt men som tur va hade det slutat regna! 


Därefter åkte Chrille, Olle och jag på en liten shoppingrunda till Linköping. Jag köpte lite smått o gott, bland annat nya jogging/walkingskor och en ny sportbh.... Så nu finns det ingen återvändo... MÅSTE komma igång igen med lite träning!!! Vi åt världens godaste pizza på Pizza Hut och sen avslutade vi med att åka till Arken Zoo och köpa lite gotti gotti till Soya och Bea. 


När vi kom hem fick de varsitt grisöra. Och det är så roligt, för Soya har alltid gått till sin Bia bädd när hon ska äta nåt extra gott, och nu vill Bea oxå göra det. Kommer hon sist dit står hon utanför och tuggar medan Soya brer ut sej och inte låter Bea komma ner i bädden... Men som idag, när Bea fick sitt öra först, så passar det Soya att dela bädd... Det är inte ofta de ligger så nära varandra som de gjorde idag! (Bea skulle gärna vilja men inte Soya..) 


 


Nu har vi just kommit hem från en långpromenad i skogen! Det har nu slutat att blåsa och jag hoppas att morgondagen bjuder på fint vårväder igen! 


I morgon kommer min granne Lenas lilla shapendoe-valp hem! Det ska bli så spännande att få träffa henne! 


Ha en bra kväll! 


Skickar med massor av kramar till Beas alla syskon idag!   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Skapa flashcards