Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 6 mars 2014

Av Annelie - 6 mars 2014 12:38

....att ta semester på! Jag tänkte igår att jag skulle ta ett par dagar semester nu, för att röja upp lite extra här hemma. Att göra sånna saker som jag aldrig hinner annars... Men vem vill städa och röja när solen skiner och det är riktigt varmt ute??? Så ännu så länge har jag inte jobbat alltför mycket här hemma, utan har gått ett par promenader med hundarna, suttit ute med dem i trädgården och nu sitter jag här framför datorn... Tänker att jag bara ska sitta här en liiiiten stund....


           


Soya är fortfarande ganska seg och slö, efter löpet... Hon brukar få vara kopplad  på promenaderna eftersom vi annars inte kommer framåt, utan står o stampar på samma ställe... Men jag hoppas att hon snart kommer att vara sitt rätta jag igen! 


På lördag kommer Cajsa äntligen hem från Kenya!!!! Jippie!!! Fattar inte hur fort dessa veckor har gått, och då kan jag tänka mej att de har gått ännu fortare för tjejerna som varit iväg! Jag ser fram emot att få se alla foton och höra om allt de varit med om! 


Nu ska jag försöka få ändan ur vagnen och göra lite nytta! 


Må så gott!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Skapa flashcards