Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 29 maj 2013

Av Annelie - 29 maj 2013 22:31

Igår fyllde världens bästa Cajsa 18 år! Grattis Grattis Grattis!     



I eftermiddag har Sanna o jag varit med hundarna i Malingskog. Bea tycker att Wille är hur kul som helst..!!! O han gillar henne jättemycket! Han är så försiktig när han gosar med henne!!! 


 

Bästa kompisarna! 




   

Bea försöker hålla de stora hundarnas tempo... men kommer alltid på efterkälken!






       

Lite Wille-mys!





 

Wille använder Bea som kudde... 




   

"-Vänta på mej!!!"






         

Glad valp!





 

Bea ser upp till Wille! Han är jättekul!




   

De delar broderligt på vattnet i konan!





 

Bästa Soya!





     


Lite mer gos!




Framåt kvällen fick vi besök av min moster Ingegerd o kusin Ann-Charlott!  Vi fikade o skrattade, skrattade o skrattade! (Jag lovar att jag nästan kissade ner mej...) Tack för att ni kom o förgyllde kvällen!



I morgon har vi avslutning på agilityn! Hoppas att jag har en snabb hund då! 


Hoppas ni haft en bra dag!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards