Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg under november 2012

Av Annelie - 3 november 2012 19:16

Idag har jag varit o tittat på Olles o hans lag, när de spelade mot Boro. Det blev seger med 15-4... Alltid kul att vinna, men inte med så stora siffror!


Petter o Chrille har varit med j-20 i Nybro, o förlorade med 4-1...


I eftermiddag åkte Olle, Soya o jag till kyrkogården i Sund. Vi tände ljus på mammas grav, tittade på ljusen på min morbror Svens grav o stannade till i Asby o tittade till min morfar o mormors grav! Det lös så fint överallt!


 





I morgon är det söndag o jag ska nog upp till ishallen igen, för att titta på Olle när han spelar igen! Sen tror jag att tvättstugan skulle behöva få ett litet besök...


Ha en bra lördagskväll!

Av Annelie - 2 november 2012 06:23

Nu är klockan bara halv sju o de höstlovslediga barnen sover fortfarande. (Ja, det hade de ju förstås gjort om de skulle till skolan oxå, eftersom de inte behöver gå upp så här tidigt då... ) Det var ett tag sedan jag bloggade, men nu är jag här..!


Som sagt var så har barnen varit lediga denna veckan, o de har fått hjälpa till lite här hemma med lite städning! Ska även försöka få lite hjälp med tvätten idag... Det är mycket roligare om man gör det tillsammans!!! (tycker iaf jag... de tycker väl aldrig det är kul...)


Det har väl inte hänt så mycket annat denna veckan... Jag försöker ta det lugnt o vila så mycket jag kan! O det är verkligen inte svårt ska ni veta... Blir trött väldigt fort, o då är det en konstig trötthet, som sitter i hela kroppen... Det är svårt att förklara för någon som inte varit i denna situationen o jag tror inte man kan förstå, om man inte själv varit där... Men sen kan jag ha dagar som känns jättebra, o då brukar jag tyvärr göra lite för mycket saker, bara för att jag för stunden kan o orkar... Men det straffar sej nästkommande dag... Då ligger jag i sängen igen o är helt slut!

Jaja, nog om detta!


   

Kärlek på hög nivå!   




Nä, nu ska jag nog ta fram mina stickor o fortsätta på sockarna jag försöker skapa...


Ha en bra fredag o helg!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards