Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 29 november 2012

Av Annelie - 29 november 2012 19:19

Idag har Ann o jag varit på jobbet o hälsat på! Det är så kul att komma dit o träffa barnen. Träffade även en del föräldrar, som jag inte sett på länge! Saknar dem verkligen! Men efter ett par timmar där, spenderade lite tid i personalrummet oxå, så var jag enormt trött... Ann o Nusse följde med hem o åt smörgåstårta som vi köpt på Coop! Soya blev förståss jätteglad när två av hennes favoriter kom hem till henne!


Sen sov jag ett par timmar på eftermiddagen, o det gjorde nog att jag fick lite extra energi! Så Cajsa, Soya o jag gick ut med pannlampa o ficklampa i skogen o plockade granris, som jag la på pallen på trappan! 


             

Det är toppen att ha en son som snart är elektriker i huset! Ett ljus på min Nusnäs-ljusstake funkade inte när jag tagit fram den från förrådet, så jag köpte en ny lampa, men det hjälpte inte... Det lös inte iaf.. Så idag har Petter tittat på den o nu funkar den!!!


Har fått lite snö här nu, visserligen knappt bara så det täcker marken, men det är ljusare ändå!!! Hoppas på lite mer snö!!!


Hoppas dagen har varit bra!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards