Soya, Bea, Vera & annat.

Direktlänk till inlägg 18 november 2012

Söndag.

Av Annelie - 18 november 2012 13:53

Igår kväll var vi ett gäng från jobbet, samt min syster, som åkte till Österbymo för att titta på Ydre Riskteaters uppsättning av musikalen Hair. Helt underbart bra var det! Så duktiga människor!!!



Idag började jag morgonen med gott nybakt bröd tillsammans med mitt senaste te-inköp, Jul-the! Mums!!!

 




Därefter åkte vi till hundklubben o tränade agility. Soya var jättesugen o körde gärnet! Jättekul!!! Därefter  blev det lek med Wille o Tuva! Men de var så trötta efter träningen att de inte orkade leka så mycket!



 

Väl hemma igen har jag krupit upp i sängen, med min stickning för att titta på reprisen av Så mycket bättre! Det kommer vara svårt att göra om Ugglas låtar, eftersom ingen kan göra dem bättre än han!




Lägger in bildbevis på sockorna oxå...

 




Hoppas ni alla haft en bra helg!

 
 
Anette

Anette

18 november 2012 16:10

Spännande the du köpt det är ju alltid gott med lite variation i the-koppen.
Åh söta Soya är trött efter träningen <3!!
Håller med dig, ingen gör Ugglas låtar bättre än han själv.
Wow vilka fina strumpor du stickat vad du är duktig.
Kram!!

http://www.toppens.se

 
Pernilla & beardispojkarna

Pernilla & beardispojkarna

19 november 2012 01:04

Har julen redan kommit till dig ;o))
Jag tyckte Miss Li och Darin gjorde jättefina tolkningar av hans låtar, och nästa vecka kan ju bli spännande, en dag med Sylvia, herrejisses säger jag ;o))

http://www.beardieboys.com

 
Lisa

Lisa

19 november 2012 20:40

Vilken mysig helg ni haft !!
Det är alltid härligt med musik speciellt om det är live.
Har du bakat brödet själv? Sååå himla gott med nybakat bröd fast jag är dålig på sånt, jag gör scones det är det enda.
Ni lär inte frysa om "fossingarna" i vinter när du gör så fina strumpor, kanske du kan göra strumpor av Soyas päls rentav.....
Ha en skön vecka önskar Lisa och pojkarna

http://lisa-saiki.blogspot.se

 
Anna och Bubba

Anna och Bubba

20 november 2012 11:27

Hej! Va duktig du är på att sticka!! Hoppas du har en bra dag i dag:) Kramar från oss!!

http://bubbasaventyr.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 13 oktober 2016 18:33

I fredags mötte vi upp Pernilla och Marianne med hundar hos Susanna, där vi brukar valla. De ville prova att valla med fyra av sina hundar, som de planerade att åka och göra vallanlagstest med på söndagen. Jag passade även på att låta Bea valla lite....

Av Annelie - 18 september 2016 21:46

Idag var det dax för hundklubbens gemensamma hundpromenad. Det brukar vara såna här promenader ca var tredje söndag, och detta var första gången för mej... Är ju ofta iväg och tävlar på helgerna så det har inte funkat innan... Promenaderna har varit ...

Av Annelie - 12 september 2016 20:45

... klass 2!!! I går var vi till Falköping och tävlade agility. Där tog vi vår andra agilitypinne och har därmed "bara" en kvar innan vi kan flytta upp till tvåan! I hoppklassen är vi redan klara, men vill inte flytta upp henne innan hon är färdig me...

Av Annelie - 20 augusti 2016 11:22

... jag jobbat i en hel vecka efter semestern, och överlevt även det!  Det är ju faktiskt ganska skönt att komma in i de dagliga rutinerna som jobbet innebär, även om det är så himla superskönt med semester.    För ett par veckor sedan åkte Cajsa...

Av Annelie - 28 juli 2016 22:36

.... är fortfarande på vår sida! Det är så himla skönt med solen och värmen!    Idag hade vi bestämt träff med Felicia, Axel och hundarna på vår klubb. Där fick hundarna springa fritt och leka medan vi satt och pratade. Chrille startade grillen o...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards