Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 10 november 2012

Av Annelie - 10 november 2012 22:45

Igår var det fredag o jag följde med min syster Carina till Linköping för att hämta hem hennes dotter Malin, som bor o studerar där. Vi passade på att gå i några affärer oxå... Bland annat i den nyöppnade Panduroaffären. Köpte med oss lite material till julkort...




När vi gick på ICA-maxi fick vi se en kändis, som vi var tvugna att fota...

 

Ni ser kanske att det är Per Morberg. Han signerade sin kokbok, o kön ringlade nästan runt hela affären...





Idag har jag varit trött, men i eftermiddags kom vi igång med att göra julkort. Cajsa o jag började, sen kom Malin oxå. Vi åt toast o senare drack vi glögg o åt pepparkakor...

     





Var på Ljungs trädgård idag o köpte mej en tassle! Hängde den på min golvlampa o där tror jag minsann den passar bra!

   


Nu är det snart dax att sluta mina blå o sova, så jag är pigg i morgon, när vi har agilityträning!




Hoppas ni haft en bra dag!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards