Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 4 november 2012

Av Annelie - 4 november 2012 21:46

Nu får man ta med hundar in i ishallen igen... (efter att det varit förbud ett tag...) Så idag fick Soya följa med på Olles match. Hon blir så glad när hon får följa med in i hallen. Hon vill hälsa på alla hon möter där, o tror nog att alla är där för hennes skull!



Efter att de byggt om ishallen i somras går det jättebra att stå med Soya uppe på en läktare med plexi glas, där hon kan se bra!



     

Olle.


Tyvärr vann Vimmerby över TAIF med 6-4...


Efter matchen ville inte Soya gå hem, eftersom hon fått en god korv av Berith i kiosken... Jag hade henne lös utanför ishallen på hemvägen, men hon stannade hela tiden, satte sej o tittade på mej! Fick till slut koppla henne, om vi skulle komma hem någon gång...


I morgon är det måndag o ungarna ska till skolan igen. Fast inte Petter, som ska ut på praktik på ELAJO. Jag tror han ska vara där fram till jullovet!


Nu ska jag sluta mina blå!


Ha en bra natt!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards