Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Annelie - 9 oktober 2012 21:25

I eftermiddags smsade jag Sanna o undrade om Cajsa o jag fick låna Wille ett par timmar. Och det passade utmärkt eftersom hon höll på att baka tårta o kände att hon inte riktigt hade tid med honom just då... Så vi hämtade honom o åkte ut med dem (Soya o han) till Malingskog o gick en promenad. Hundarna sprang o lekte lika mycket som de alltid gör! Det regnade o båda hundarna blev lite lagom blöta o smutsiga! 

 

 
Wille i bilen!



   

Efter promenaden fick Wille följa med oss hem en stund. Han hittade några av Soyas ben i hennes bädd. Hon tuggar ju aldrig på ben annars, men när Wille tog ett gick hon o hämtade det. Då hämtade Wille ett annat ben, sen låg de en kort stund o gnagde på varsitt ben... Sen gick Soya fram o hämtade Willes ben, o Wille gick o hämtade det Soya hade innan... Så höll de på en stund... 

 

         
Idag har äntligen Allers julmagasin kommit ut i affärerna... Och självklart köpte jag en tidning!!! Så efter att vi åkt o lämnat Wille till Sanna igen, kröp jag ner i sängen med en kopp te o lite julstämning!!!

 

O nu sitter vi här framför tv´n o kollar på veckans höjdpunkt... Svenska Hollywoodfruar!

 

Hoppas ni haft en bra dag!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards