Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av Annelie - 5 oktober 2012 21:57

Idag har gått i lekens tecken för Soya... Först kom syrran med Zigge o Acke. 

 

     
Det är lite kul, eftersom Soya inte brukar bita på ben, o inte Acke heller... Men Zigge lyckades hitta lite ben i en gömma o då började både Soya o Acke bita o gnaga på ben oxå! 



En stund efter att de åkt hem kom Sanna o Wille på besök. Eller kanske ska vi säga "inskolning"!? Wille ska nämligen bo hos oss i en vecka framöver, när Sanna o hennes pojkvän åker till Egypten. Soya som älskar att leka med honom var helt slut efter deras besök o sov länge på altanen...


                                         


Wille hittade oxå ett gott ben ute i gräset, som han hade i munnen nästan hela tiden de lekte... ;) 

 

I morgon ska jag vara på hundklubben tidigt på morgonen, eftersom jag lovat att gå med o titta när Carina MH-testar Focus. Filmar lite oxå så hon kan titta på det sedan!  Det ska bli spännande, eftersom jag aldrig varit med på ett MH-test. Har bara sett lite filmer på nätet, men inte varit med live! 

 

Nu ska jag dra täcket över huvudet o sova, så jag är pigg i morgon!

 

Hoppas kvällen varit bra!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards