Soya, Bea, Vera & annat.

Direktlänk till inlägg 25 januari 2012

Min alldeles egna film...

Av Annelie - 25 januari 2012 12:43

Inspirerad av Cajsas film tog jag kameran med mej till Ann o Nusse igår och filmade hundarna lite... Och sen satt jag hela kvällen och redigerade och fixade och nu har jag en egen film som jag gjort själv, med lite lite hjälp av Cajsa och Chrille. Håll till godo!


 

Anledningen till att det är mörkare på den sista filmen är att vi gick en promenad och sen fick hundarna fortsätta leka i trädgården.

Må så gott! 

 
 
Anette

Anette

25 januari 2012 15:04

Men så duktig du är... vilken lycka att ha gjort den själv :).
Gulliga busungar man blir så glad när man ser dem.
Ha en skön onsdag!!!
Kram!!!!

http://www.toppens.se

 
Pernilla & pojkarna i Lidhult

Pernilla & pojkarna i Lidhult

26 januari 2012 01:25

Jag tänker inte bara låna din dotter, jag tänker nog komma och stjäla Soya med <3
Jag måste få ta med mig henne på utställning iår, så fin hon blivit.

http://www.beardieboys.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 13 oktober 2016 18:33

I fredags mötte vi upp Pernilla och Marianne med hundar hos Susanna, där vi brukar valla. De ville prova att valla med fyra av sina hundar, som de planerade att åka och göra vallanlagstest med på söndagen. Jag passade även på att låta Bea valla lite....

Av Annelie - 18 september 2016 21:46

Idag var det dax för hundklubbens gemensamma hundpromenad. Det brukar vara såna här promenader ca var tredje söndag, och detta var första gången för mej... Är ju ofta iväg och tävlar på helgerna så det har inte funkat innan... Promenaderna har varit ...

Av Annelie - 12 september 2016 20:45

... klass 2!!! I går var vi till Falköping och tävlade agility. Där tog vi vår andra agilitypinne och har därmed "bara" en kvar innan vi kan flytta upp till tvåan! I hoppklassen är vi redan klara, men vill inte flytta upp henne innan hon är färdig me...

Av Annelie - 20 augusti 2016 11:22

... jag jobbat i en hel vecka efter semestern, och överlevt även det!  Det är ju faktiskt ganska skönt att komma in i de dagliga rutinerna som jobbet innebär, även om det är så himla superskönt med semester.    För ett par veckor sedan åkte Cajsa...

Av Annelie - 28 juli 2016 22:36

.... är fortfarande på vår sida! Det är så himla skönt med solen och värmen!    Idag hade vi bestämt träff med Felicia, Axel och hundarna på vår klubb. Där fick hundarna springa fritt och leka medan vi satt och pratade. Chrille startade grillen o...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Skapa flashcards