Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Annelie - 8 januari 2012 16:21

Igår fick jag hem världens gladaste men oxå världens tröttaste son, mitt i natten! Olles lag tog till slut hem hela cupen och slog Björbo med 2-1 i finalen, efter en väldigt jämn match! Det är ju extra kul att få med sej en guldmedalj hem när man åkt så långt...! Spelarna och ledarna var väldigt nöjda med den väl-arrangerade cupen! I finalen hade det varit massor med publik, Olle sa att det var fullsatt... Och alla hejade schysst !


I morse hade vi ingen sovmorgon... Olle hade samling 8:50 eftersom u-11 hade match mot Västervik kl. 9:50. Det var trötta killar som ändå vann med 8-2! Olle gjorde ett mål och ett assist!
   


Därefter tittade Olle och jag en stund på j-18´s match. (Det laget som Chrille är tränare för.)


Sen åkte jag hem och lämnade Olle och hämtade Soya, o sen åkte vi upp till Bredstorp igen för att titta på Cajsa och tjejerna som hade match mot Hammarby. Det blev en väntad förlust, dock med mindre siffror än vad vi trott. 3-5! Det var en bra insats av tjejerna!  
 
       


Soya som var med gillade inte att vara stilla och eftersom jag höll på att frysa ihjäl gick vi runt planen en del.
         


Nu ska jag hämta hem Chrille, som är på A-lags matchen och försöka få honom att laga lite mat till oss... (själv ska jag ta tag i städningen...)


Hoppas helgen varit bra!   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Skapa flashcards