Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg under juni 2011

Av Annelie - 4 juni 2011 23:48

Idag har Cajsa, Olle och jag varit med syrran Carina, hennes sambo Wille och sonen Viktor varit ute och åkt båt på sjön Sommen. Det är nog världens vackraste sjö med alla sina 365 öar! Många smultronställen! 


  Cajsa njuter av den sköna solen.                                                                                                                                                              Olle funderar på att doppa sej, vilket han senare gjorde flera gånger...        Himlen bjöd på både sol och några moln. Faktiskt riktigt skönt att solen gick i moln ibland...                                                                                                                                                                               Olle, Wille och Viktor drog iväg på en tur med båten.                                                                                                                                 Kaptenen Wille.                                                                                                                                                                                      Vackra Norra Vi.                                                                                                                                                                               Splash! 


Tack famlijen Wilhelmson för en trevlig dag!                                                                                                                                    Ikväll har Chrille och jag tittat på Änglagård 3. Den var inte den bästa filmen jag sett, men absolut sevärd!                                                                                                                                       Hoppas ni alla haft en underbar dag i solen! Och hoppas morgondagen bjuder på lika fint väder! 








Av Annelie - 2 juni 2011 22:14

Grattis älskade Petter! Lite i efterskott, men inte desto mindre... Det är inte vettigt att min lille kille redan blivit myndig! 


Idag har vi varit ensamma hemma, Cajsa, Olle, Soya och jag. Chrille har åkt på Ålandskryssning med jobbarkompisar och Petter är ute på Sommen med kompisar och ska sova där inatt. 


Här hemma har vi tagit det lugnt, förutom att jag har städat och torkat ur kylen. Har även duschat Soya. Hon smet ut efteråt och torkade sej i gräset... Efteråt såg hon smutsigare ut än innan... 

 

   Efteråt såg hon ganska nöjd ut... ;) 



                                                                                                    Framåt kvällen åkte vi upp till Höganloft där man har utsikt över hela Tranås. Det är riktigt vackert där!    Soya, nybadad och nyborstad!      Med Tranås i bakgrunden!   Därefter åkte vi till Malingskog och gick en sväng, samt lekte på fotbollsplanerna.    Väntar på inkallning...   Och kommer sedan farandes som ett skott!           I morgon är det klämme-fredag och jag ska jobba. Men har dock lyckats ta lite kompledigt och börjar inte förrän kl. 13:30. Så jag hoppas på att jag har lite mer energi i morgon än jag haft idag, så jag orkar tvätta och fixa med stryktvätten...                                                                                         Hoppas ni haft en bra dag!



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Skapa flashcards