Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Annelie - 27 juni 2011 22:19

Idag har jag jobbat till kvart i fem. Därefter åkte jag hem och vilade en stund, innan Soya och jag åkte ut till hundklubben för att kolla in "proffsens" träning på agilitybanan. De är ett gäng som träffas ibland för att träna, och vi blev inbjudna på kursen att vara med. De två tidigare tillfällena har vi inte kunna vara med på, men idag funkade det. De hade byggt upp en jättesvår bana... Så vi förenklade den lite när vi körde den, Soya och jag. Hon var jätteduktig, och som alltid var det jag som inte missade när det blev fel... Men eftersom det är på skoj spelar det ju ingen roll!!!                                                                                                                                När vi kom hem ville Cajsa ut och fota lite i den fina kvällssolen, så vi åkte en sväng ut mot Hestra och Skavarp för att få se fin natur!                                                                           Det är så vackert ute nu! Vill inte gå in på kvällen, utan bara sitta ute och njuta! Men nu är det dax att sova för mej, eftersom jag börjar väldigt tidigt i morgon... Men det är i alla fall en dag närmare semestern!!!                                                                                                                              Må så gott!!!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards