Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 29 april 2010

Av Annelie - 29 april 2010 21:48

Idag har vädret varit toppen! Precis lagom varmt vårväder! ;)


I kväll har Soya och jag varit på kurs igen! Vi var bara 6 hundar idag på 2 ledare. Ganska bra eftersom vi kunde få mer  hjälp än annars! Idag var det ett par hundar som sprang iväg på inkallningen, och då blir det oro i hela gruppen! Soya vill jättegärna springa iväg och leka då oxå!  Sen har hon svårt att koncentrera sej på övriga övningar! Men det är ju bra att det finns hundar som inte alltid gör som man säger, eftersom vi andra lär oss av dem oxå!


I morgon är det Valborgsmässoafton och Cajsa och hennes kompisar ska sitta här på vår altan och äta lite mat innan de åker fram på stan och tittar på firandet. (Jag anar att Soya oxå kommer att sitta på altanen och titta när det stoppar in allt gott!) Sen ska nog Petter ut på nån fest... Så det lär bli en sömnlös natt igen , innan barnen ligger i sina sängar igen! Ja, Cajsa kommer nog hem ganska tidigt, eftersom de inte ska på nån fest, men Petter får jag nog ringa hem framåt natten... ;)


Nu ska Petter och Soya gå och kvällskissa och jag ska ta in kaninerna från sina sommarburar!


Ha en bra kväll! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Skapa flashcards