Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 28 april 2010

Av Annelie - 28 april 2010 20:57

I morse ringde en sköterska från sjukhuset och sa att Olle fick komma till ortopeden i Eksjö idag... Snabba ryck! Chrille tog ledigt och följde med honom. Hon sa att de eventuellt skulle göra en titthålsoperation på knät så besöket skulle ta hela dagen...


När de kom hem berättade de att läkaren inte vill göra ett titthål på Olle eftersom han är så liten. Istället röntgade de hans höfter, men hittade inget fel där. Men nu ska han snart få åka och magnetröntga knät, för att de ska kunna se om det är minisken som spökar! Hoppas de kan fixa det iaf! Han börjar tröttna på smärtan!


I eftermiddag har det börjat regna så när Cajsa och jag gick med Soya blev hon mycket blöt och smutsig... Vi gick en långpromenad som tog ca 1 timme och 20 min. Mot slutet var Soya väldigt trött, och likaså jag... Eftersom Cajsa håller ett högt tempo...! ;) 


I morgon är det dax för sjukhusbesök för Olle igen... Men då är det hudmottagningen i Nässjö som gäller... Olle har ett stort födelsemärke på ena benet och jag antar att det är det de ska titta på... Vi var i Jönköping för några år sedan och visade upp det och jag har för mej att de sa att det inte var nåt farligt och att de inte skulle operera bort det eftersom det sitter så "bra", så jag vet egentligen inte varför vi ska dit... Men hellre att de kollar det för mycket än för lite... ;) Man kan kanske tro att vi har klippkort på sjukhuset, men så ofta som vi besökt läkare den senaste veckan brukar vi inte göra andra veckor! 


I morgon kväll är det kurs för Soya och mej igen! Hoppas på uppehåll då! 


Ha en skön onsdagskväll!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards