Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 9 april 2010

Av Annelie - 9 april 2010 18:19

Nu är Soya förlåten! Jag inser att det var mitt fel oxå, eftesom telefonen låg där hon kunde ta den... Så nu är hon inte till salu längre!!!


I eftermiddag gick Cajsa, Soya och jag utmed Svartån. Mötte Sigge med matte och husse. Och gissa om hundarna sprang runt och lekte... De sprang ner till vattnet och Sigge försökte få med sej Soya ut i ån... Men hon bara stod och drack...

 

Innan vi träffade Sigge och co, hittade Soya en god pinne.



     



Soya, glad, trött och smutsig!



 

Soya letar godis under barken....


Nu ska Petter och jag åka och handla lite gott till kvällen!!! Ha en bra kväll!


          

Av Annelie - 9 april 2010 07:42

Söt och glad beardiestjej till salu! Förmånligt pris! Säljes pga att matte exploderat!!! Hunden gillar att bita på dyra tekniska saker, som datorer, mobiler och diverse dvd- filmer! (Glasögon går oxå bra!) Måste övervakas konstant! Gillar bus med andra hundar och människor och ställer inte till några större problem. (förutom att hon föredrar nyinköpta prylar som mattes allra nyaste mobiltelefon!)  Om ni är intresserade ring för mer info! Eller förresten det går ju inte, eftersom jag inte har någon fungerande telefon längre.... Hmmm.....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards