Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 7 april 2010

Av Annelie - 7 april 2010 22:42

Igår gick Chrille och Soya en lång promenad utmed Svartån. En liten fin bild från då:


Idag är Soya 11 månader!!! Tiden går så fort! Tänk snart fyller hon 1!


Ikväll har jag förberett Medarbetarsamtal med min rektor... Det är alltid lika svårt att förbereda... Men det brukar lösa sej på samtalet ändå!


Har även gått igenom halva Soyas päls... Det tog en timma och jag hittade bara mer och mer tovor! Hennes päls är inte så rolig för tillfället! Hoppas den blir bättre när valppälsen är fälld!!! Varken hon eller jag orkar mer än en timma åt gången!


   


        

Grattis lilla damen! Idag har hon varit med Cajsa, Olle och Petter till farmor på middag. Barnen har ju påsklov, och då får de mat hos farmor. Toppen! Så till efterrätt fick Soya glass! Fyller man månad så gör man!


I morgon är det dax för allmänlydnad! Första gången! Det ska bli spännande att se hur lydig hon är när där är många fler hundar!


Nu är det dax för lite sömn! Har visserligen sovmorgon i morgon men det är skönt att komma upp skapligt och ta det lugnt på morgonen!


Hoppas dagen varit bra! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards