Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 5 april 2010

Av Annelie - 5 april 2010 20:50

Jag tycker det är himla kul att åka runt på olika vägar och se var man kommer ut... Och att titta på fina hus som ligger på landet... Det bästa är att Lena oxå gillar det, eftersom våra män är mindre förtjusta i den formen av underhållning! Så ikväll åkte vi till Frinnaryd, sen ut på landet, hamnde i Aneby och sedan tog vägen över Hullaryd och Linderås. Soya var med i bilen. Och utanför Frinnaryd stannade vi vid en liten skogsväg och släppte ut henne så hon kunde kissa... Hon hade nog gärna utforskat skogen mer, men det var ganska blött och vi kunde inte gå så långt...

Mitt i skogen på ett gärde stod två älgar! Mäktiga djur!

   

Bilderna är tagna med mobilen och de hade nog blivit bättre om jag bara hade tänkt på att ta med mej min kamera... Det får bli nästa gång!


I morgon är det jobb igen och ungarna har påsklov! Skönt för dem!


Ha det så bra! 

Av Annelie - 5 april 2010 09:49

Hela påskdagen var det underbart väder. Lena, Soya och jag gick en långpromenad på morgonen. Soya kunde springa lös nästan hela vägen... Det är så skönt när hon kan det!


När jag kom hem klippte jag vårt äppelträd! Då är det vår!!!


Sen fixade jag lite här hemma! Åkte och handlade och förberedde besök av familjen Folke.


 

Olle tränar på att kicka...




Soya vilar lite inför kvällen...



Grillmästare Stefan! Tur att han är brandman, eftersom det brann en del...



  Stefan, Lena och Chrille äter hamburgare och pommes.



Några av alla barnen, Alma, Albin, Aron, Petter och Adam... (Cajsa och Olle fattas)



  Cajsa, Alma, Olle och Soya gick ner till fotbollsplanen i området efter maten.




    Lagbild.




Alma tog sej an Soyas päls... Mycket skönare när hon borstar än när matte gör det...



      

Soya pockar på uppmärksamhet!



   

Alma är nylockat i håret av Cajsa. Sötis!



Stefan, Lena, jag och Chrille kollar nätet lite...


Idag är det inte lika fint väder ute... Mulet och disigt! Känns som om jag ska försöka sätta mej och läsa och bara ta det lugnt!


Hoppas påsken varit bra för er alla!                 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards