Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 2 april 2010

Av Annelie - 2 april 2010 22:41

Idag har vi varit hos svärmor och svärfar. Svärmor fyller år idag! Så vi åt god påskmat samtidigt som vi firade födelsedag. Väldigt gott!!!


  Soya stortrivs bland alla...




  Gosar lite med farfar...




Hon hoppade upp jämte mej och Marita (Chrilles moster) i soffan... Vill gärna vara i centrum...



  

  Olle




Soya fick självklart ett eget påskägg, med gott hundgodis!!!


Efter kalaset promenerade jag, Olle och Soya hem. Himla skönt att röra lite på sej efter all mat och tårta!


Nu sitter jag här och tittar på TV´n. Petter är hos en kompis och jag har lite svårt att slappna av innan han kommit hem... Men det lär väl inte bli än på ett tag! Fast han lovade att väcka mej, om jag sov när han kom hem!  


I morgon bitti ska Lena, Soya och jag gå en långpromenad runt Hätte. Skönt att komma igång tidigt på morgonen.


Hoppas ni haft en bra långfredag!  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Skapa flashcards