Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 30 mars 2010

Av Annelie - 30 mars 2010 21:14

I eftermiddags åkte Soya och jag till Lena, Björn och Rothko. Eftersom Soya haft kennelhosta och löpt, så var det länge sedan vi träffades. Det luktade fortfarande ganska gott om Soya, och Rothko hjälpte henne att tvätta lite där bak. Men hon sa ifrån och blev lite sur på honom när han var för närgången...


     

                 



Vi brukar försöka att passa på att träna lite oxå, när vi ses. Idag hade vi fullt upp med att få dem att sitta och ligga bredvid varandra utan att börja leka...

Men till slut funkade det!

       


        

Av Annelie - 30 mars 2010 12:52

Idag är jag hemma med Olle som är sjuk. Han gick hem ifrån skolan igår, med huvudvärk och snorig näsa. Idag mår han bättre, men är fortfarande förkyld. Vi åkte och handlade lite förut. Jag sa till Olle att jag tänk att vi kunde köpa nåt fika oxå. Då sa han: "- Mamma, du börja komma upp i samma ålder som Farmor!" .... Hmm... "- Jasså, hur så?" undrade jag. "-Jo, när man är så gammal som Farmor så fikar man mycket!" Det kan kanske stämma, men än har några år kvar tills vi blir jämngamla.. ;)


Idag har även Soya njutit av att ha matte hemma. Vi har lekt på trädgården. Hon har hittat massor av leksaker som kommit fram under snön! Vi har faktiskt nästan ingen snö alls kvar nu!  Så himla skönt!

                       


Nu skiner solen och jag måste bara ut och njuta lite till...


Ha en bra dag!  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards