Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Annelie - 25 mars 2010 14:18

Jaha, då var jag hemma ifrån jobbet igen... Hade tänkt att jag inte skulle ha en enda frånvarodag till innan sommaren... Men det sket sej! (Haha, i dubbel bemärkelse...)  Började morgonen på toan och fick springa där ett par gånger till. Det har gått en del magsjuka på jobbet men det känns inte riktigt som det var det ändå! Men vågade inte gå och utsätta de andra för detta så jag har varit hemma och njutit av våren. Måste stanna hemma i morgon oxå! Föräldrarna måste ha barnen hemma 48 timmar efter att de blivit bra i magen för att undvika att smitta andra, och detsamma gäller ju för oss i personalen! Egentligen tycker jag att vi borde få slippa karensdagen, eftesom vi utsätts för olika smittor hela tiden! Igår skickade vi hem 3 sjuka barn, två med feber och en med magont. Så det cirkulerar en hel del... Hmmm....


Så jag har sovit en del på förmiddagen och nu mitt på dagen har jag suttit på altanen och njutit av våren och värmen!


  Soya har oxå njutit av att få vara ute och leka!



  Och även av att strosa runt och lukta på gräset och äta lite harbajs här och var... Mums!




Petter tog ett kort!


  Vad vore livet utan bollar?





           

Dragkamp är himla kul det oxå!


Ska fortsätta att röja lite i mina jobbpapper och block... Har ganska mycket oordning.... Men kan ju passa på att fixa det nu!


Ha en bra dag!  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards