Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Annelie - 23 mars 2010 21:54

Idag slutade jag tidigt på jobbet. Åkte och handlade lite innan jag for hem och la mej en stund! Hade huvudvärk men det gick som tur va över efter sovstunden. Halv 5 åkte jag till jobbet för planeringskväll på vår avdelning. Väl hemma igen gick Chrille och jag ut en sväng med Soya. Det var skönt, trots regn!


I morgon jobbar jag till kl. 16. Hoppas vädret är bättre i morgon! Och att det torkar upp snart... Det är ganska smutsiga och leriga barn vi tar in efter utevistelsen...


Mina favorittjejer!!!!   


Nu ska jag släcka lampan och försöka sova... Chrille har redan slocknat och ligger och snarkar... Jag brukar inte ha några problem med att somna med ljud runt mej (somnar så fort jag lägger huvudet på kudden...) men när Chrille snarkar är det lite svårare... Visserligen klagar övriga familjen på att jag snarkar... Det vill jag egentligen inte tro på, men Chrille har spelat in mej på mobilen och har den som sms-signal... Himla kul! (Det bär emot att erkänna det, men vet att jag vaknat av att jag snarkat själv...)


Go natt gott folk!!!    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Skapa flashcards